Omlet z serkiem, warzywami i łososiem

Ostatnio pofolgowałam sobie kulinarnie i muszę nieco bardziej zadbać o dietę 😉 Zawsze pomaga mi w tym ograniczenie węglowodanów oraz śniadania tłuszczowo-białkowe. Dziś wstawiam Wam właśnie taką propozycję na pierwszy posiłek dnia. Jeśli przed i po nie zjecie niczego słodkiego, ani z mąką i innymi węglowodanami to będziecie czuli sytość przez 3-4 godziny. Sprawdźcie, jeśli nie wierzycie 🙂

Składniki:

  • 2-3 jajka
  • sól, pieprz do smaku
  • pomidor
  • sałata lodowa lub taka, jaką lubisz
  • szczypiorek
  • łosoś wędzony
  • serek kremowy typu Almette

Wykonanie:

  1. Jajka z solą i pieprzem oraz szczypiorkiem zmiksuj w TM 10 sek./obr.4 i wylej na rozgrzaną, natłuszczoną olejem kokosowym patelnię. Smaż kilka minut i obróć na drugą stronę.
  2. Posmaruj serekiem, połóż warzwa oraz łososia, złóż na pół i pyszne śniadanie gotowe.

Proste, szybkie i zdrowe śniadanie, które wprawi się w dobry nastrój i nasyci na długo. Zrobił*ś? Spodobał Ci się przepis? Udostępnij proszę i daj znać w komentarzu jak smakowało 🙂
Pozdrawiam ciepło, Anna Czech

zapisz lub udostępnij

ZOBACZ INNE PRZEPISY

Zupa na bolący brzuszek

Zupa na bolący brzuszek 

Dużo się słyszy teraz o wirusach powodujących dolegliwości układu pokarmowego. Kto przeżywał kiedyś coś podobnego wie, że trudno nazwać to przyjemnością  na ratunek przychodzi lekka zupa

Czytaj więcej »
pizza jak z pizzerii

Pizza jak z pizzerii

Chcecie robić w domu pizzę jak pizzerii bez żadnego dodatkowego sprzętu (no, oprócz łopaty do pizzy)? Zapraszam po przepis na idealne ciasto. Filmik że sposobem

Czytaj więcej »
fit sernik na zimno

Fit sernik na zimno

Fit sernik na zimno (błyskawiczny)  przepis  Składniki:3 dojrzałe banany1000g twarogu półtłustego2 galaretki o dowolnym smaku rozpuszczone w ok. 300g wody100g erytrytolu (opcjonalnie) mrożone owoce (u mnie leśne)

Czytaj więcej »